یک زن مدیر یکی از نهادهای سازمان جاسوسی انگلیس شد

وزیر خارجه انگلیس «آن کیست باتلر» را به عنوان رئیس ستاد مرکزی ارتباطات دولت انگلیس که بخشی از سازمان جاسوسی این کشور است، انتخاب کرد.

آن کیست باتلر (Anne Keast-Butler) معاون ستاد مرکزی ارتباطات دولت (Government Communications Headquarter) و رئیس بخش مبارزه با تروریسم و جرایم سازمان یافته این ستاد رئیس آن شد.

به نقل از رسانه‌های انگلیس، جیمز کلورلی (James Cleverly)، وزیر خارجه انگلیس که کیست باتلر را به این سمت منصوب کرد او را فردی شایسته برای انجام این مسئولیت دانست.

وزیر خارجه انگلیس افزود: کیست باتلر "کارنامه درخشانی در قلب شبکه امنیت ملی بریتانیا دارد که نقش موثری درمقابله با تهدید‌های تروریستی و جنگ با جنایتکاران سایبری و قدرت‌های بدخواه خارجی داشته است. "

ماه آینده جرمی فلمینگ (Jeremy Fleming) رئیس کنونی ستاد مرکزی ارتباطات دولت انگلیس کنار می‌رود و نخستین بار در تاریخ بیش از یکصد ساله این سازمان امنیتی، یک زن به عنوان رئیس آن مشغول کار می‌شود.

آن کیست باتلر گفت خوشحال است که به عنوان هفدهمین مدیر این سازمان مسئولیت این نهاد را برعهده می‌گیرد.

به نوشته رسانه‌های انگلیسی او در راه اندازی برنامه ملی امنیت سایبری این کشور نقش موثری داشته است.

آن کیست باتلر اکنون معاون سازمان جاسوسی داخلی انگلیس، موسوم به ام آی ۵ (MI ۵) است و در ماه آینده میلادی، ۶ سال پس از این که جرمی فلمینگ رئیس ستاد مرکزی ارتباطات دولت انگلیس بود، جانشین او خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار