کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ارزش معاملات سهام و حق تقدم به رقم ۱۲.۵ هزار میلیارد تومان رسید، اما حقیقی‌ها تراز مثبت ۶۵۱ میلیارد تومانی در سهام و حق تقدم را ثبت کردند.

امروز سه شنبه (۲۲ فروردین) بعد از افزایش فروش ها در معاملات دیروز، شروع بازار امروز هم پرعرضه بود، اما با گذر زمان شاهد افزایش تقاضا و حتی رنج‌های منفی در بازار بودیم، جدال خریدار و فروشنده دیدنی شده است. سهام کوچک و متوسط همچنان مورد استقبال اهالی بازار هستند و به نظر می‌رسد با ادامه‌ی این روند در روز‌های آتی و افزایش فروشندگان پشیمان در کنار ارزش بالای معاملات روز‌های بهتری پیش رو داشته باشیم.

او می گوید: هرچند با اُفت ۵۳۰۰ میلیارد تومانی نسبت به دیروز، امروز ارزش معاملات سهام و حق تقدم به رقم ۱۲.۵ همت رسید، اما حقیقی‌ها تراز مثبت ۶۵۱ میلیارد تومانی در سهام و حق تقدم را ثبت کردند. به نقل از وزیر اقتصاد موضوع افزایش قیمت مرحله دوم خودرو‌ها درب کارخانه پس از انتشار صورت‌های مالی حسابرسی شده ۶ ماهه دوم خودروسازان شنیده می‌شود این خبر بر گروه خودروهایی ها موثر بود.

به گفته او‏‏، امروز تعداد نماد‌های مثبت ۵۱۲ و تعداد نماد‌های منفی ۲۳۱ بود در نهایت شاخص کل بورس با اُفت ۲۲ هزار و ۳۳۲ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار واحد ایستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار