مدیرعامل حمل ونقل ریلی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای توسعه زیرساخت ها، خرید و تعمیرات واگن ها به صورت اساسی در دستور کار قرار گیرد.

ناصر بختیاری  مدیرعامل شرکت حمل ونقل ریلی گفت: با هدف افزایش کیفیت در ارائه خدمات و ارائه خدمات الکترونیکی نوین، کنترل بلیت، صدور آنی بلیت در داخل قطار و... شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا  تفاهم نامه در این خصوص منعقد شد که   یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این قرارداد در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی است که منجر به افزایش سرعت خدمات‌دهی به مسافران و افزایش رضایت آنان خواهد شد

به گفته مدیرعامل شرکت حمل ونقل ریلی با بیان اینکه  مسافران ما مستحق دریافت بهترین نوع خدمات هستند، گفت: ارائه خدمات مطلوب به مسافران همواره در شرکت رجا سرلوحه کار قرار دارد و تمام هم و غم همکاران ما در این مجموعه، همان‌طور که در ایام پیک نوروز نیز شاهد آن بودیم، خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم است.

او با اشاره به تأکید مکرر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر توسعه حمل‌و نقل ریلی، گفت: متأسفانه در بخش ریلی هنوز اهمیت لازم توسط بخش‌های مختلف به این حوزه داده نشده است در حالیکه این صنعت زیرساخت اقتصادی بسیار مهمی برای کشور است. حمل و نقل ریلی اکنون در شرایط حداکثر بهره‌برداری قرار داشته و اکنون نیاز به توسعه این صنعت از طریق خرید، تجهیز و تعمیرات اساسی واگن‌های موجود وجود دارد و انتظار می‌رود حمایت جدی از آن صورت بگیرد.

برچسب ها: راه آهن ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار