افزایش آمار جرم و جنایت در آمریکا

آمار جرم و جنایت در برخی از ایالت‌های آمریکا باعث شده مردم برخی از این ایالت‌ها به فکر مهاجرت بیافتدند.

شمار فزاینده‌ای از آمریکایی‌ها در ایالت‌هایی که دموکرات‌ها اداره آن‌ها را بر عهده دارند با وضع آشفته مواجه شده اند. آن‌ها با خروج از این ایالتها، واکنش خود را نشان می‌دهند. روزنامه مطرح ایالت اورگان سرانجام اذعان کرده است که اوضاع در حال وخامت شهر‌های این ایالت، سبب شده است ساکنان این ایالت به ایالت‌های دیگر بروند.

براساس گزارش فاکس نیوز، قیمت بالای مسکن و فراتر بودن از توان مردم، بی خانمانی، افزایش مالیات ها، بحران اعتیاد به مواد مخدر، بیماری‌های روحی و روانی درمان نشده، خشونت‌های مربوط به استفاده از سلاح و مرگ و میر در سوانح رانندگی و سطح پایین نظام آموزشی سبب شده است محاسبات مردم درباره انتخاب محل زندگی و داشتن خانواده یا محل زندگی در دوران بازنشستگی تغییر کند.

دیگر شهر‌هایی که اداره امور آن‌ها بر عهده دموکراتهاست، سرنوشتی مشابه از نظر خروج ساکنان دارند. لس آنجلس، سان فرانسیسکو، کوک کانتی در ایالت ایلینوی، شیکاگو، نیویورک و فیلادلفیا وضعی مشابه این شهر‌ها دارند. احتمالاً شهر‌های دیگری در این زمره قرار دارند که ما بر آن‌ها تمرکز چندانی نداشته ایم. این پدیده در سراسر کشور است.

در ادامه گزارش فاکس نیوز آمده است: مردم دیگر نمی‌توانند تشخیص دهند آدم‌های خوب شهرشان چه کسانی هستند. قبلاً اینطور بود که اگر چهار تا بچه را سوار دوچرخه می‌دیدید تصور می‌کردید که می‌خواهند به شما شکلات بفروشند. اما حالا ممکن است آن‌ها خودروی شما را محاصره کنند و شما را کتک بزنند. الان وضعیت نیویورک بسیار آشفته است و هر لحظه امکان آسیب دیدن وجود دارد.

فاکس نیوز افزود: این شهر‌ها در وضعیتی همانند مارپیچ سقوط قرار دارند که روز به روز بدتر می‌شود و به سختی می‌توان از این دور باطل خارج شد. وقتی فعالان اقتصادی بروند و مالیات دهندگان بروند، به سختی می‌توان اوضاع شهر را سر و سامان داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار