رئیس کل دادگستری گلستان به فعالان جوان بخش دانش بنیان قول داد: تحقق مهم ترین خواسته آنان ، ایجاد شهرک دانش بنیان برای استقرار فعالان ، را پیگیری کند.

حیدر آسیابی در جمع فعالان جوان بخش دانش بنیان گفت: توسعه شرکت‌های دانش بنیان نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله فضای مناسب است.

او ادامه داد: با توجه به محدودیت فضای موجود در استان، مهم‌ترین خواسته فعالان این بخش در این جلسه از ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان اختصاص زمین برای ایجاد شهرک دانش بنیان بود که قول دادیم برای تحقق آن و رفع موانع بر سر اجرای این طرح تلاش کنیم.


او افزود: برخی دستگاه‌های اجرایی استان زمین‌های بدون استفاده در اختیار دارند و در نشستی که با مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی استان خواهیم داشت واگذاری این زمین‌ها به منظور ایجاد شهرک دانش بنیان را پیگیری خواهیم کرد.


آسیابی افزود: بر اساس مصوبات پارسال قرار شد شرکت شهرک‌های صنعتی، زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی را پس از خلع ید، با اول ویت شرکت‌های دانش بنیان به سرمایه گذاران واگذار کنند که بار دیگر در این جلسه بر آن تاکید می‌کنیم.


حیدر آسیابی افزود:تنها راه چاره بالابردن سرانه درآمد مردم استان، کمک به توسعه و تولید و سرمایه گذاری در استان است.


او افزود: تا زمانی که مسئولان اجرایی نپذیرند که در امر توسعه استان و حمایت از بخش خصوصی با مشکلات اساسی مواجه هستیم، نمی‌توان برای رفع موانع تولید و جذب سرمایه گذار و حفظ فعالان اقتصادی استان موفق عمل کرد.

آسیابی گفت: در جلسه سه جانبه با حضور نمایندگان سه قوه در استان مشکلات طرح شده در این جلسه را، پیگیری می‌کنیم.

غفاری رئیس پارک علم و فناوری استان هم در این جلسه با قدردانی از تلاش دادگستری استان برای کمک به گره گشایی از مشکلات شرکت‌های دانش بنیان گفت: در جلسات قبلی با پیگیری دادگستری بخشی از مصوبات به نتیجه رسید و برای مصوبات بر زمین مانده هم مسئولان قضایی و اداره کل بازرسی استان پیگیر علت اجرا نشدن آن از سوی ادارات مربوطه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.