مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از ۳۲ هزار تماس تلفنی ثبت شده اتفاقات در سال گذشته خبر داد.

علی اکبر پورعباسی گفت: از این تعداد ۱۴  هزار و ۹۰۰ مورد در حوزه شهری و ۳ هزار و ۵۵۰ مورد در روستا‌ها و ۱۳ هزار و ۷۰۰ مورد در سایر حوزه‌های دیگر، مانند فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.

او ادامه داد: شهروندان شهرستان گرگان با ۶۰ درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و ۱۱  هزار و ۳۳۰ مورد حادثه در شهر و روستا‌های گرگان و هزار و ۸۲۰ حادثه در شهر و روستا‌های گنبد ثبت و رسیدگی شده است که ۷۰ درصد تماس‌ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است.

پور عباسی در ادامه به تبیین نوع گزارش‌های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله‌های اصلی و انشعابات، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی یا خرابی شیرفلکه کنتور بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در این مدت بوده است.

مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفا گلستان در خصوص حوادث در بخش فاضلاب گفت: شهر گرگان با ۴۰۸ مورد بیشترین حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است.

او افزود: مشترکین هرگونه نقص در ارائه خدمات، خرابی شبکه و انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه ۱۲۲ به این شرکت اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.