رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان فارس گفت: بیش از ۱۵۰ پایگاه سیار و ۵۸ پایگاه ثابت ویژه جذب حامی در لیالی قدر آماده دریافت کمک‌های خیرین و حمایت از فرزندان معنوی استان است.

افسانه اقبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، اعلام کرد: پویش جذب مهربانی با عنوان همه به یک مهربانی دعوتیم از ابتدای ماه مبارک رمضان با هدف جذب حامی ویژه فرزندان ایتام و محسنین استان راه اندازی شده است.

او گفت: این پویش در راستای ارتقای وضعیت معیشتی فرزندان ایتام و محسنین و جلوگیری از ترک تحصیل این عزیزان فعالیت می‌کند.

اقبال گفت: در شب‌های قدر بیش از ۱۵۰ پایگاه سیار و ۵۸ پایگاه ثابت در ادارات کمیته امداد استان آماده دریافت کمک‌های خیرین هستند.

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد فارس بابیان اینکه استان فارس بیش از ۳۰ هزار فرزند تحت پوشش خدمات اکرام ومحسنین دارد گفت: از ابتدای راه اندازی این پویش تاکنون ۵ هزار و ۶۴۷ حامی حمایت از ۱۰ هزار و ۹۱۸ فرزند را عهده دار شدند. از ابتدای راه اندازی این پویش تاکنون ۵ هزار و ۶۴۷ حامی حمایت از ۱۰ هزار و ۹۱۸ فرزند را عهده دار شدند.

او گفت: خیرین و نیکوکاران استان می‌توانند در این ایام مبارک علاوه بر مراجعه به پایگاه‌های سیار و ثابت از طریق سایت ekram.emdad.ir بدون واسطه، فزرند مورد نظر خود را انتخاب و با دریافت شماره حساب، مبلغی را که تمایل دارند؛ به صورت مستقیم به حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار