نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه با بیان اینکه اگر نگاه عبادی به کار وجود دارد باید در خدمت به مردم خود را نشان دهد گفت: مشکلات این استان بویژه شهرستان‌ها به دست مسوولان خود منطقه قابل حل است.

 روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان،  حجت الاسلام مصطفی محامی در سمینار فرمانداران استان اظهارداشت: اخلاق و رفتار انسان برگرفته از فکر و دل اوست اینکه به چه چیزهایی باور، ایمان و گرایش داشته باشد که این فکر و دل خود را در عمل نمایان می‌سازد بنابراین در آیات و روایات همواره بر ایمان و عمل صالح تاکید شده و به عنوان دو بال پرواز از آن یاد شده است.

امام جمعه زاهدان افزود: اگر ایمان به مبدأ و معاد وجود داشته باشد انسان برای انجام کار خیر اشتیاق داشته دارد چرا که از پاداش کار خود آگاه خواهد بود و در نقطه مقابل اگر نگاه مادی وجود داشته باشد دیگر اعتقادی به سایر فرائض و علاقه‌ای به انجام کار خیر نخواهد داشت.

 محامی بیان کرد: هر کس در حد توانی که دارد مکلف است به این معنا که در ازای نعمت، ثروت، موقعیت اجتماعی و جایگاهی که خداوند متعال به او اعطا کرده فردای قیامت نسبت به عملکرد و نحوه استفاده از این ظرفیت‌ها مورد سوال قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در بخشی از دعای حزین این‌گونه آمده است " آنگاه که با عملم خلوت کنم و بپرسی از من آنچه تو بدان داناتری از خودم، پس اگر بگویم آری کجا از عدل تو گریزگاهی است و اگر بگویم نکردم جواب دهی آیا من گواه تو نیستم".

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار