سرپرست فرمانداری کرمانشاه خطاب به مدیران شهرستان گفت : در اداره امور کرمانشاه جزیره‌ای عمل کردن را نمی‌پذیرم.

محمدرضا آمویی، سرپرست فرمانداری کرمانشاه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه، گفت : انتظار دارم مجموعه مدیران شهرستان کرمانشاه همکاری با یکدیگر را مدنظر قرار دهند، چون برای آبادانی شهرمان همه باید دست در دست هم داده و با هم همراه و همدل باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در اداره امورات شهرستان کرمانشاه جزیره‌ای عمل کردن را نمی‌پذیرم، گفت: فرمانداری باید به عنوان نهاد برتر شهرستان در جریان اداره امور شهرستان کرمانشاه قرار داشته باشد تا چرخ امورات شهرستان به خوبی بچرخد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تاکید کرد: اگر مشکلی در حوزه اجرای پروژه‌ای در حوزه شهرستان کرمانشاه وجود داشته باشد، فرمانداری باید حتما در جریان آن مشکل قرار داشته باشد و در این راستا از مدیران شهرستان مطالبه‌گری جدی خواهم کرد.

آمویی ادامه داد: مطالبات فرمانداری در حقیقت مطالبات مردم شهرستان است و پاسخگویی مدیران را می‌طلبد و در این زمینه حتما مطالبه گری خواهم کرد.

وی با بیان اینکه ثبات در تصمیم گیری‌ها و اجرای آن‌ها باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، گفت: از همکارانم در مجموعه فرمانداری و مدیران و مسئولان ادارات شهرستان انتظار دارم برنامه مدونی برای ساماندهی، برنامه ریزی و مدیریت امور شهرستان داشته باشند.

آمویی با تاکید بر اینکه پیگیری جدی تصمیمات و کار‌ها باید در اولویت مسئولان ادارات شهرستان باشد، گفت: انتظار دارم رئوسای ادارات شهرستان شخصا در جلسات فرمانداری شرکت کرده و پیگیر حل مشکلات باشند.

وی تاکید کرد: موضوع مشارکت دادن مردم در اجرای امور شهرستان نیز باید در اولویت مدیران شهرستان قرار بگیرد و از ظرفیت مردم استفاده شود.

آمویی گفت: برای اینکه بتوانیم در حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان اقدامات کاربردی انجام دهیم در روز‌های آتی نشست‌های تخصصی را در حوزه‌های مختلف برگزار خواهیم کرد که توقع دارم رئوسای ادارات شهرستان کرمانشاه دست پُر به این نشست‌ها بیایند.

وی از بخشداران خواست تا مطالبات و مشکلات خود در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش تخصیص اعتبارات را در نشست‌های تخصصی مطرح کرده و پیگیر مطالبات خود باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.