سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی خراسان جنوبی از تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار به طرح احداث آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور خبرداد.

 علیزاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: ۵ میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفر ریاست جمهور به خراسان جنوبی در طرح تکمیل آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور که از طرح‌های اولویت دار اقتصاد مقاومتی استان است تخصیص یافته است.

او با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته در سطح ملی در جهت تخصیص اعتبار مناسب به این طرح زیربنایی و پدافند زیستی استان افزود: خوشبختانه تخصیص این اعتبار به صورت ۱۰۰ درصد است و پیگیری‌ها در جهت تخصیص اعتبارات متمم در تمام مراحل اجرایی تا بهره برداری از این طرح ادامه خواهد داشت.

علیزاده اظهار کرد: سازمان دامپزشکی نیز قول پرداخت مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیزات آزمایشگاه را داده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه این آزماشگاه در محل سایت اداری در حال ساخت است عنوان کرد: با افتتاح این آزمایشگاه نیازی به ارسال نمونه‌های آزمایشگاهی به استان‌های دیگر وجود ندارد.

او تصریح کرد: هم اکنون این طرح ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در صورت تخصیص اعتبارات پیش بینی شده تا هفته دولت سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار