معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تجلیل از مقام‌ معلمان‌ در استان اعتباراتی اختصاص داده می شود.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار در نخستین نشست شورای آموزش و پرورش استان در سال جدید همچنین با اشاره به اینکه آموزش و پرورش باید برنامه ریزی‌های منظم و مدون‌ برای هرچه بهتر برگزاری امتحانات تلاش کند گفت: همه دستگا‌ها و ادارات استان باید در زمینه تامین تجهیزات و پشتیبانی در زمینه برگزاری امتحانات دانش آموزان با آموزش و پرورش همکاری کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش هم با بیان اینکه امتحانات نهایی دانش آموزان دربازه زمانی ۳۱ اردیبهشت لغایت ۲۵ خردادماه برگزار می‌شوده گفت: باتوجه به کمبود امکانات و تجهیزات و با هدف هرچه بهتر برگزار شدن آزمون‌های نهایی خردادماه دانش آموزان نیازمند مساعدت وهمکاری سایر سازمان‌ها هستند.

عزت خواه اضافه کرد: با الکترونیکی شدن تصیح اوراق امتحانات نهایی دانش آموزان میزان‌خطا‌ها به صفر رسیده‌ و از لحاظ امنیتی درسطح بالایی قراردارد.

او با اشاره به اینکه ۲۶ درصد دروس عمومی و ۱۴ درصد درورس تخصصی در قبولی دانش آموزان درکنکور موثر است از خانواده‌ها درخواست کرد که دانش اموزان را برای مطالعه دقیق وعمیق کتاب‌های درسی تشویق کنند.

عزت خواه در ادامه عنوان کرد: دانش آموزان هنرستان‌ها در طرح موسوم به شهید عجمیان اقدام به تعمیر میز وصندلی‌های فرسوده می‌کنند که با این‌ اقدام کمبود امکانات آموزشی درسطح مدارس به حداقل می‌رسد.

تجلیل از معلمان نمونه در هفته معلم و فراهم‌ نمودن برنامه ها و اعتبارات لازم برای تجلیل ازمعلمان ، تصمیم‌گیری بر نحوه صدور تاییدیه و مجوز نوسازی مدارس برای متقاضیان مدارس غیر دولتی  و تصحیح الکترونیکی امتحانات نهایی خردادماه درسال ۱۴۰۲ از جمله مصوبات این نشست بود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.