سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: ۱۳ فرصت اولویت دار سرمایه گذاری سال گذشته در استان شناسایی شد.

علی رحمانی در نشست کارگروه اقتصادی و اشتعال استان قزوین با بیان اینکه این فرصت‌ها در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی و گردشگری قرار دارند، افزود: دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تا فرصت‌های سرمایه گذاری مربوط به خود را به سرمایه گذاران معرفی کنند.

این مسوول همچنین گفت: یکی از شاخص‌های عملکرد دستگاه‌های اجرایی و مدیران بدون شک عملکرد آن‌ها در جذب سرمایه گذار و ایجاد فرصت‌های شغلی و اشتغالزایی است.

وی در ادامه به تعهد اشتغال استان قزوین در سال جاری اشاره کرد و گفت: ۲۰ هزار شغل امسال تعهد استان است که مسوولیت ایجاد و پیگیری آن بین دستگاه‌های مختلف اجرایی و سهم هر دستگاه مشخص و ابلاغ شده است.

رحمانی اضافه کرد: نرخ بیکاری استان قزوین در مقایسه با بسیاری از استان‌ها در وضعیت مناسب تری قرار دارد با این وجود باید برای کاهش بیکاری در قزوین، همه مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه اشتغال باید جدیت به خرج دهند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین با اشاره به اینکه در زمینه کشاورزی فرصت‌های زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد و احیا و تقویت دشت قزوین به این مهم کمک می‌کند، افزود: ارتقای راندمان و بهره وری آب در این حوزه بسیار مهم است.

در نشست مقرر شد، معرفی و جذب فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه خارجی با نظارت شورای روابط خارجی استان قزوین پیگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.