مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: به همت یکی از خیران شهرستان بافق مرکزی برای اسکان و آموزش پسران ۱۴ سال به بالای زیرپوشش بهزیستی شهرستان ساخته می‌شود.

ابهت مدیرکل بهزیستی استان یزد در مراسم افطاری با حضور جمعی از مددجویان بدسرپرست خانه کودکان و نوجوانان مودت بافق افزود: هزینه ساخت این بنا بیش از پنج میلیارد تومان برآورد شده که خیر بافقی این هزینه را تقبل کرده است.

او بیان کرد: مقرر شد محلی برای اسکان بچه‌ها نیز برای بعد از سن ۱۸ سالگی و گذراندن سربازی و دانشگاه ساخته شود تا قبل از زمان ازدواج را بتوانند در این محل اسکان یابند. نارگانی خیر بافقی گفت: به یاد مرحوم پدرم، قرار شد برای گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ سال در بافق ساختمانی ساخته شود که تمامی بچه‌ها در آن تجمیع شوند.

او افزود: مقرر شد تا یک ماه آینده سازمان بهزیستی نقشه‌های اجرایی را آماده کند تا بعد از جانمایی زمین با همکاری مجموعه بهزیستی و مجموعه خیرین بافق، عملیات ساخت آغاز شود.

گفتنی است؛ خانه کودکان و نوجوانان مودت ویژه کودکان پسر بین ۱۲ تا ۱۸ سال است که به علت عدم صلاحیت سرپرست، در مرکز پذیرش و از مراقبت‌ها و آموزش‌های لازم بهره مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.