مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ۶۲۶ هزار و ۱۲۲ نفر مسافر از پایانه های مرزی میلک و میرجاوه طی یک سال گذشته جابجا شده اند که این میزان حاکی از افزایش ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است‌.

 روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد اظهار داشت:از این تعداد  تردد مسافر۳۲۶هزار و ۸۵۱ نفر مربوط به پایانه مرزی میرجاوه و ۲۹۹ هزار و ۲۷۱ نفر ازطریق پایانه مرزی میلک انجام شده است .

وی افزود:همچنین در ایام نوروز ۱۴۰۲ ، تعداد۲۵۱ هزارو ۵۸ نفر مسافر از پایانه های مرزی میلک و میرجاوه تردد نموده اند که نسبت به ایام نوروز سال گذشته رشد ۱۱ درصدی داشته است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی به عنوان دروازه ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است.

کرد در خاتمه یادآور شد: در صورت برخورداری پایانه‌های مرزی از توسعه و رونق مناسب می‌توانند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورند که این اداره کل در سالجاری بر توسعه زیر ساخت‌های پایانه‌های مرزی اهتمام ویژه ای دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار