مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از پایداری تمام شبکه‌های ارتباطی استان پس از طوفان دیشب خبر داد.

اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از شرایط عادی و کاملا پایدار شبکه ارتباطی استان پس از وقوع طوفان و باد شدید در شب گذشته و قطعی برق در برخی از نقاط استان مازندران خبرداد.

او افزود: بر اساس اعلام مدیریت بحران مازندران طوفانی با سرعت ۸۶ کیلومتر بر ساعت در عصر روز گذشته از سمت مناطق غرب مازندران شروع و به تدریج اوج گرفت و در دیشب  تمامی نقاط استان را در برگرفت که خوشبختانه هیچگونه آسیبی به شبکه‌های ارتباطی وارد نشده و شرایط نرمال است.

اعزی گفت: حداکثر سرعت وزش باد مربوط به شهرستان نوشهر با سرعت ۸۶ کیلومتر برساعت بوده است و این طوفان منجر به قطعی برق مناطق شهری و روستایی شهرستان‌های رامسر، چالوس، نوشهر، بابلسر، نکا، ساری و بهشهر شد که با تلاش نیرو‌های اداره برق استان، برق مناطق مذکور وصل شد.

او افزود: با توجه به اعلام هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی مازندران در روز گذشته، اقدامات پیشگیرانه توسط مخابرات منطقه مازندران و اپراتور‌های تلفن همراه انجام پذیرفته و خوشبختانه در حال حاضر با پیگیری‌های صورت گرفته، مشکل اختلال سیستم‌های ارتباطی ناشی از قطع برق در برخی از نقاط مرتفع شده و وضعیت ارتباطات استان پایدار می‌باشد و تیم‌های فنی و تخصصی زیرساخت استان و مخابرات منطقه مازندران به همراه اپراتور‌های تلفن همراه همچون گذشته در آمادگی کامل جهت رفع مشکلات احتمالی می‌باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار