نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : روز جهانی قدس در سراسر دنیا جا افتاده، لذا باید برای برگزاری و حضور باشکوه در مراسم این روز مهم برنامه‌ریزی کنیم.

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مراسم یوم الله روز جهانی قدس و نماز عبادی عید سعید فطر در کرمانشاه، با اشاره به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، گفت : امام (ره) از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دائما در حال مبارزه با اسرائیل بود و در راستای نابودی اسرائیل، روز جهانی قدس را بنیان نهاد.

آیت الله علما با اشاره به برگزاری مراسم روز جهانی قدس در خیلی از کشور‌های دنیا، گفت: امروز روز جهانی قدس در سراسر دنیا جا افتاده، لذا باید برای برگزاری و حضور باشکوه در مراسم روز جهانی قدس برنامه‌ریزی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اشاره‌ای به حضور پرشور و آگاهانه مردم ولایی ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته داشت و گفت: باید سعی کنیم در راهیپمایی روز جهانی قدس هم حضور پررنگی داشته و بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را از توطئه چینی علیه اسلام و انقلاب دلسرد کنیم .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.