بهره مندی بیش از ۲۱ هزار نفر در اهواز از خدمات درمانی در تعطیلات نوروز

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: بیش از ۲۱ هزار نفر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ از خدمات درمانی در این بیمارستان بهره‌مند شدند.

احمدرضا مهتدی گفت: در هفته‌های پایانی سال ۱۴۰۱، تمهیدات و تدابیر لازم در حوزه‌های مختلف از جمله؛ اورژانس، اتاق‌های عمل، بخش‌های بستری و سایر قسمت‌ها برای خدمات دهی بیمارستان در تعطیلات نوروز در نظر گرفته و آمادگی لازم در حوزه‌های مختلف ایجاد شده بود.

او می گوید: اورژانس بیمارستان امام خمینی اهواز در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲، روز‌های شلوغی را تجربه کرد و رکورد مراجعه در طول ۲۴ ساعت در این ایام شکسته شد، بطوریکه در هشتمین روز از نوروز ۱۴۰۲، بیش از یک هزار نفر در اورژانس این بیمارستان خدمات و در طول این تعطیلات نیز بیش از ۱۵ هزار نفر به مجموعه اورژانس بیمارستان مراجعه کرده و خدمات درمانی دریافت کردند.

مهتدی گفت: درمانگاه تخصصی و فوق تخصص بیمارستان نیز در این ایام فعال بود و به بیش از ۲ هزار نفر خدمات درمانی داده شده است، و در بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی اهواز نیز یکی از بخش‌های حساس این مرکز در سطح استان است که خدمات بسیار مهمی در این بخش ارائه می‌شود، در این بخش نیز به ۷۴۲ بیمار خدمات ارائه شد.

به گفته رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام خمینی اهواز در ایام تعطیلات نوروز، ۲ هزار و ۱۴۴ نفر در بخش‌های بستری بیمارستان خدمات در مانی دریافت کردند و ۷۸۸ نفر نیز در اتاق‌های عمل جنرال، چشم، قلب و اتاق عمل آنژیوگرافی بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.