مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: با توجه به همکاری کشاورزان برای حل مشکل معارضان جاده مزایجان و کره‌ای (مرکز شهرستان سرچهان)، روند اجرای این مسیر شتاب می‌گیرد.

محمود رضا طالبان در بازدید از پروژه‌های حوزه راه و مسکن شهرستان بوانات، گفت: طول این پروژه ۶۰ کیلومتر است که حدود هفت کیلومتر آن از سمت مزایجان اجرا شده و ۹ کیلومتر دیگر هم در حال اجرا است.

او گفت: علاوه بر این سه کیلومتر از این پروژه نیز از سمت کره‌ای در دست اجرا است که امیدواریم با شتاب گرفتن روند کار، این بخش‌های پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

طالبان، در خصوص پروژه ۱۳ و نیم کیلومتری بوانات – صفاشهر هم گفت: این پروژه نیز هم اینک فعال و در دست اجرا است که در پنج و نیم کیلومتر آن لایه اول آسفالت انجام شده در حدود پنج کیلومتر دیگر از سمت صفاشهر نیز کار در حال پیشرفت است و می‌کوشیم پنج کیلومتر نخست تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: یک تقاطع هم سطح نیز در محل اتصال شهر بوانات به این محور توسط مشاور طراحی شده که به زودی به پیمانکار ابلاغ می‌کنیم و سعی ما بر این است که تا دهه فجر امسال افتتاح شود.

بوانات از شهرستان‌های شمال فارس است که فاصله مرکز آن با شیراز حدود ۲۵۰ کیلومتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار