رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون همه مراکز خدمات جامع سلامت در تمامی شهرستان‌ها استان برای تزرریق واکسن فعال هستند.

دکتر علی احمدی با اشاره به اینکه وضعیت تزریق واکسن و استقبال مردم از تزریق دز یادآور در استان بسیار پایین است، گفت: هم‌اکنون همه مراکز خدمات جامع سلامت در تمامی شهرستان‌ها استان برای تزرریق واکسن فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته یک نفر و از تاریخ پنجم تا ۱۱ فروردین‌ماه نیز سه نفر به دلیل ابتلا به کرونا فوت کردند، اظهار داشت: با توجه به تداوم روند افزایشی کرونا در فروردین‌ماه توصیه می‌شود کسانی که به بیماری مبتلا می‌شوند تا پنج روز بعد از بهبود علائم در منزل بمانند تا از گردش بیماری در سطح جامعه جلوگیری شود.


بیشتر بخوانید


رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری بر استفاده از ماسک در افراد با علامت سرماخوردگی تاکید کرد و گفت: در مکان‌هایی که امکان رعایت فاصله فیزیکی حداقل یک متر بین افراد وجود ندارد، استفاده از ماسک تهویه مناسب ضروری است.

وی به شستن دست‌ها و رعایت بهداشت تنفسی و واکسیناسیون به عنوان مهمترین راه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا اشاره کرد و گفت: استفاده از ماسک در اماکن عمومی و مراکز تجمعی و نظارت بر رعایت فاصله فیزیکی تا حد ممکن همچنان تاکید است.

احمدی افزود: افراد شرکت کننده در مراسمات معنوی ماه مبارک رمضان سجاده، مهر، قرآن و مفاتیح خود را همراه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار