قنبری گفت: از همین حالا به فکر دور بعدی مسابقات باشیم و تیم را رها نکنیم.

در پایان دو دیدار تیم ملی زنان ایران و میانمار، بر خلاف تصورات و انتظارات این ایران بود که موفق شد با مجموع نتیجه ۲ بر ۱ از سد میزبان مسابقات بگذرد و راهی دور بعدی رقابت‌ها شود. زهرا قنبری کاپیتان تیم ملی زنان که در پایان دیدار برگشت به عنوان برترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد، بلافاصله بعد از اتمام این مسابقه در خصوص شرایط تیم زنان ایران در دو بازی گذشته صحبت کرد.

ابتدا به شما تبریک می‌گوییم، هم صعود به دور بعد را و هم انتخابت به عنوان برترین بازیکن میدان.

خب خیلی خوشحالم بابت هر دو موضوعی که شما گفتید، طبیعتا هر بازیکنی دلش می‌خواهد در پایان یک مسابقه به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شود و من هم از این قائده مستثنی نیستم. از هم‌تیمی‌هایم ممنونم چراکه بدون همراهی آن‌ها به دست آوردن این نتیجه ممکن نبود.


به نظر می‌رسید شرایط آب و هوایی میانمار حسابی بازیکنان ما را اذیت می‌کرد، مخصوصا در دیدار دوم.

بله همین‌طور است. رطوبت و گرمای هوا در میانمار طاقت‌فرسا است و ما هم واقعا آمادگی لازم را نداشتیم. می‌توانم بگویم که در بسیاری از دقایق مسابقات آن‌ها از ما بهتر بودند و فکر می‌کنم که شما علت آن را به خوبی بدانید. بر خلاف حریف که چند دیدار تدارکاتی انجام داده بود و در شرایط مسابقه به مصاف ما آمد؛ ما دو اردوی بسیار کوتاه مدت در کمپ تیم‌های ملی برگزار کردیم که می‌توانم بگویم مجموعا یک هفته تمرین موثر نداشتیم و با این وجود کاری کردیم کارستان که علت آن هم غیرتی بود که بچه‌ها در زمین از خود نشان دادند.

۷ ماه فرصت دارید تا دور دوم مسابقات که آبان ماه برگزار خواهد شد، به عنوان کاپیتان تیم ملی درخواستت از مسئولین چیست؟

درخواستم این است که ما را به حال خودمان رها نکنند، ما نشان دادیم که چه پتانسیلی داریم. از آن‌ها می‌خواهم که نگاه ویژه به تیم ملی زنان داشته باشند و از همین حالا به فکر تدارک اردو‌های منظم و دیدار‌های تدارکاتی باشند و دوباره تیم را به حال خودش رها نکنند و یک ماه مانده به شروع مسابقات یاد تیم ملی زنان بیفتند؛ و در پایان اگر صحبتی داری ما می‌شنویم.

می‌خواهم این پیروزی را به کادر فنی، بازیکنان با غیرت تیم ملی و همچنین تمام کسانی که از پیروزی ما خوشحال شدند تقدیم کنم. امیدوارم که توانسته باشیم که دل مردم عزیزمان را اندکی شاد کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار