مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: هیچ نگرانی در خصوص تامین سوخت ادوات کشاورزی باتوجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با جهادکشاورزی برای کشاورزان وجود نخواهد داشت.

عبدالکریم محمدی مدیر پخش فرآورده‌های  نفتی منطقه اهواز در خصوص تامین سوخت ادوات کشاورزی  برای برداشت محصولات کشاورزی  گفت: در  جلسه شورای کشاورزی در محل استانداری، مسئولان جهاد کشاورزی مقدار سوخت موردنیاز جهت برداشت محصولات بهاره را ۷۴  میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر اعلام کردند  که خوشبختانه  باتوجه به تمهیدات اندیشیده شده ذخیره سازی کافی نیز انجام شده است.

او می گوید:  هیچ نگرانی در خصوص سوخت ادوات کشاورزی  باتوجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با جهادکشاورزی وجود نخواهد داشت و امسال بیشتر از سال‌های گذشته هم نفت وگاز تامین و توزیع می‌شود.

 مدیر پخش فرآورده‌های  نفتی منطقه اهواز در خصوص تامین سوخت موردنیاز کمباین‌های مهاجر نیز گفت: هر سال تعدادی کمباین مهاجر از تعدادی از استان‌ها به خوزستان برای برداشت محصولات وارد می‌شوند  و مانند سال‌های گذشته  برنامه ریزی تامین و توزیع سوخت صورت گرفته و  اکثرا پلاک گذاری شده و در این مورد نیز مشکلی وجود ندارد.

آقای محمدی ادامه داد: جلسات  متعددی با جهاد کشاورزی و همکاران ما در ۲۲ شهرستان و ۱۰ ناحیه برگزار شده  و ان شاء الله در سطح استان مشکلی در تامین و توزیع سوخت  کمباین‌ها وجود نخواهد داشت.

او در خصوص ادوات کشاورزی که کارت سوخت ندارند، گفت: بعضی از  ادوات کشاورزی در گذشته پلاک گذاری نشدند که خوشبختانه باتوجه به تمهیدات  اندیشیده شده کمباین فاقد پلاک تاکنون گزارش نشده و چنانجه مورد استثنایی وجود داشت، با هماهنگی جهاد کشاورزی مشکل تامین سوخت نیز برطرف خواهد شد.

 مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز ادامه داد: از ماه‌های آینده بنابر نیازسنجی‌های صورت گرفته سوخت ادوات  تامین می‌شود و کشاورزان  مطمئن باشند که به هیچ عنوان در مورد نفت و گاز با مشکل مواجه نخواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار