استاندار سمنان از رشد کشفیات کالای قاچاق در این استان طی یک سال اخیر خبر داد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در اولین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان در سال جدید اظهار کرد: خوشبختانه در بحث کشفیات قاچاق کالا و ارز و همچنین موفقیت‌ها در شهرستان‌ها در این حوزه در سال ۱۴۰۱ با رشد مواجه بودیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۲۵ جلسه کمیسیون، کارگروه‌ها و جلسات شهرستانی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان با ۷۳۵ مصوبه برگزار شد که اکثریت مصوبات اجرایی شده است.

استاندار سمنان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در این خصوص افزود: ۲ هزار و ۱۱۵ دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۱۴۰۱ از طریق صدا و سیما مرکز سمنان تهیه و پخش شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: کمیسیون قاچاق کالا و ارز در امسال در راستای تحقق شعار سال با جلوگیری از ورود کالا‌های قاچاق و اهمیت دادن به تولید داخل می‌تواند در بحث مهار تورم و رشد تولید تاثیر گذار باشد.

استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد با توجه به اهمیت موضوع، جلسات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان و بویژه متناظر آن در سطح شهرستان‌ها در سال جدید با دقت و جدیت و بیش از پیش تشکیل و اقدامات انجام گیرد.

وی با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی خوبی در سطح استان وجود دارد، تصریح کرد: استان سمنان سال گذشته در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز کارنامه بسیار خوبی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.