استاندار خوزستان گفت: با استفاده از همفکری‌هایی که صورت می‌گیرد، سهم نخبگان استان در توسعه و آبادانی خوزستان پررنگ‌تر از گذشته خواهد شد.

علی اکبر حسینی محراب گفت: ظرفیت های اقتصادی و موقعیت استراتژی این استان بر همگان آشکار است. او می‌گوید: این ظرفیت ها برای خدمت بهتر به مردم و جامعه اسلامی باید شناسایی و بکارگیری شود تا حرکت روبه جلوی خوزستان با شتاب بیشتری همراه شود.

استاندار خوزستان بر توانمندی هرچه بیشتر بدنه اجرایی استان جهت رفع مشکلات تاکید کرد و گفت: در این زمینه نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه شهرستان ها، ارکان قضایی، امنیتی و انتظامی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین خود مردم می توانند به ارائه نظرات و مشاوره های کاربردی بپردازند.

استاندار خوزستان می‌گوید: بر همین اساس از همه توانمندی های مدیریتی، کارشناسی و اجرایی برای بهبود رضایت عمومی در استان استفاده می شود. حسینی محراب با تاکید بر اینکه از نقدسازنده استقبال می کنیم گفت: همه تلاش بدنه اجرایی استان ایجاد رفاه اجتماعی در استان و محرومیت زدایی ها است.

به گفته او حضور میدانی در شهرستان ها و پیگیری مشکلات مردم و همچنین تصمیم گیری در خصوص پروژه ها و زیرساخت های مناطق مختلف استان با جدیت آغاز شده است و انتظار داریم با هماهنگی های بین بخشی که صورت می گیرد، زمینه ای برای رضایتمندی هرچه بیشتر مردم از نظام و دولت را فراهم کند. استاندار خوزستان موضوع اشتغالزایی را یکی از محورهای مهم در موضوعات اقتصادی استان عنوان کرد و گفت: باید توجه داشت که توسعه سرمایه گذاری در استان یکی از مولفه های مهم در تحقق شعار سال و همچنین کاهش نرخ بیکاری محسوب می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.