مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۳۰۰ هزار داوطلب برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ خبر داد.

علیرضا کریمیان با اشاره به این که ثبت‌نام از ۱۵ فروردین آغاز شده و تا ۲۱ فروردین سال جاری ادامه دارد، گفت: بهتر است داوطلبان شرکت در این آزمون هر چه زودتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و ثبت‌نام را به روز پایانی موکول نکنند. او یادآور شد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت برگزار می‌شود که آزمون نوبت اول ۲۹ و ۳۰ دی سال ۱۴۰۱ برگزار شد و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرسال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: داوطلبانی که در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ شرکت کرده اند در صورت تمایل می‌توانند در نوبت دوم آزمون سراسری نیز شرکت کنند. وی در خاتمه تأکید کرد: داوطلبان لازم است قبل از اقدام به ثبت‌نام ضمن دریافت کد ۱۹ رقمی سوابق تحصیلی از سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین اطلاعیه ثبت‌نام و شرایط و ضوابط شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت دوم) که در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
از وزارت آموزش و پرورش درخواست می‌شود که بابت سؤالات تدریس نشده سازمان سنجش که در کار رشته تحصیلی نیز مفید نیست شکایت نمایند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
سلام
چرا من که دیپلم ریاضی دارم برای اینکه بخوام در رشته ای غیر از ریاضی شرکت کنم باید هزینه ی زیاد بدهم و دیپلم اون رشته را بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!!!!!!!1
این قانون کجای دنیاست خیلی خنده داره پول کم آوردین حقوق معلم ها رو بدین از جیب ما میخواین پرداخت کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۲:۵۹ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
سلام، خواهشاً پیگیری کنید از روز اول نمیتونم ثبت نام کنم هر چقدر تلاش میکنم عکس آپلود نمیشه و ارور file is empty رو میده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
با توجه به اهمیت سوابق تحصیلی برای داوطلبان .از وزارت آموزش و پرورش خواهشمندیم امکان ثبت نام در آزمون ایجاد سابقه و ترمیم معدل را برای فارغ التحصیلان نظام قدیم قبل و بعد سال۸۴ فراهم سازد متاسفانه به علت عدم بروز رسانی سامانه سیدا توسط وزارت آموزش و پرورش عملا امکان ثبت نام برای همه داوطلبان مهیا نیست .از مسئولان وزارت آموزش و پرورش تقاضا داریم در این امر تعجیل فرمایند باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
بعضی ها ب خاطر نداشتن کد سوابق تحصلی نمیتونن ثبت نام کنن، یکیش خودم، بهتر نیست تاثیر داشتن سوابق تحصیلی رو ب انتخاب خود داوطلب بزارن؟ چرا همش دارن زور میگن اینا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
چقدر کم
آخرین اخبار