مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس از سهم ۵ / ۵ درصدی این جمعیت از مجموع عملیات‌های جمعیت هلال احمر کشور در نوروز امسال خبر داد.

حسین درویشی با اعلام خبر امدادرسانی به ۲۴۸ مورد حادثه در ایام نوروز امسال گفت: در مدت بیست روز اجرای طرح امداد و نجات نوروزی سال ۱۴۰۲، امدادگران و نجاتگران این جمعیت به ۸۹۳ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

او با اشاره به اینکه ۱۳۷ مورد از حوادث نوروزی امسال جاده ای، ۱۵ مورد شهری و ۴۱ مورد کوهستان بوده است، اظهار کرد: به علاوه ۴۲ مورد از مجموع حوادث مدت یاد شده مربوط به خدمات حضوری، ۲ مورد سیل و آب گرفتگی، یک مورد برف و کولاک، ۳ مورد ساحلی – دریایی، یک مورد رانش زمین و ۶ مورد زلزله بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس با بیان اینکه در این مدت ۸۹۳ تن حادثه دیده اند، گفت: در مجموع این حوادث ۸۲ تن به مراکز درمانی منتقل و ۶۱ تن نیز سرپایی درمان شدند.

درویشی با اشاره به اسکان اضطراری ۸۱ تن در این بیست روز، از اعزام ۲۶۶ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به این حوادث با به کارگیری ۹۲۷ نفر نیروی عملیاتی در همین راستا خبر داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس از سهم ۵ / ۵ درصدی این جمعیت از مجموع عملیات‌های جمعیت هلال احمر کشور در نوروز امسال خبر داد.

درویشی با بیان اینکه تعداد کل عملیات‌های جمعیت هلال احمر در سطح کشور و در نوروز امسال ۴ هزار و ۴۵۰ مورد بوده است، گفت: فارس با انجام ۲۴۸ مورد عملیات امداد و نجات، سهم ۵ / ۵ درصدی از مجموع عملیات‌های یاد شده را به خود اختصاص داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار