استاندار چهارمحال و بختیاری از سرعت‌بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن این استان در سال جدید خبر داد و گفت: در ماه‌های اخیر مشارکت مردمی چند برابر شده است و اگر این مشارکت به همین شکل افزایش یابد پیشرفت طرح هم به شکل نهضتی چند برابر می‌شود.

غلامعلی حیدری در بازدید میدانی از واحد‌های در حال ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهرکرد واقع در منطقه منظریه اظهار داشت: واگذاری تعدادی از واحد‌های این طرح از خرداد ماه در شهر‌ها و روستا‌های استان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: سهمیه استان در طرح نهضت ملی مسکن، احداث ۴۰ هزار واحد مسکن شهری و ۱۴ هزار مسکن روستایی است که این واحد‌ها با مساعد شدن شرایط جوی استان با سرعت در حال ساخت است.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حالیکه اجرای طرح مهضت ملی مسکن در روستا‌های استان از پیشرفت خوبی برخوردار شده است، اما اجرای این طرح در شهر‌های استان با موانع و مشکلاتی روبرو بود که بسیاری از این مشکلات برطرف شده است و امسال طرح جهش خوبی خواهد داشت.

به گفته حیدری، در حال حاضر ۷۰ درصد زمین موردنیاز طرح تامین شده است.

وی با تاکید بر برگزاری منظم و مستمر جلسات ستاد تامین مسکن استان، خاطرنشان کرد: موانع و مشکلات با هم‌افزایی و همکاری بین‌بخشی دستگاه‌ها برطرف می‌شود، اما تقاضا می‌شود افرادی که ثبت‌نام کردند مشارکت کنند که با تامین آورده مالی، طرح از پیشرفت بهتری برخوردار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۰:۰۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
در همه شهرها و شهرستانهای استان این نهضت ملی را گسترش دهید
در شهرستان کوهرنگ بخش بازفت و صمصامی و مرکزی دست کم مساعد نهضت ملی مسکن هستند
آخرین اخبار