فرمانده انتظامی لرستان گفت: ساماندهی وضعیت بی حجابی در جامعه مطالبه عمومی مردم است و فراجا به صورت جدی با بی حجابی برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی لرستان، ساماندهی وضعیت بی حجابی‌های اخیر در سطح جامعه را مطالبه به حق مردم ولایتمدار و شهیدپرور لرستان دانست و گفت: در برخورد با هنجارشکنان اخلاقی و فرهنگی در سطح جامعه به ویژه کسانی که در بحث عفاف و حجاب اقدام به هنجار شکنی می‌کنند، نیروی انتظامی به همراه دستگاه قضا در این زمینه با کسی مماشات نخواهند کرد.

یحیی الهی سپس با اشاره به اجرای طرح مقابله با هنجارشکنان در جامعه در حوزه حجاب و عفاف افزود: در اجرای این طرح ۲۶ دستگاه اجرایی دخیل هستند.

وی گفت: طرح مقابله با افراد بی حجاب و بدحجاب در سطح جامعه در چهار مرحله توسط سه هزار نفر در معابر عمومی و خصوصی انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: در اجرای این طرح در مرحله اول که شامل کشف حجاب در خودرو است به مالک خودرو پیامک ارسال می‌شود. در مرحله دوم در صورت رعایت نکردن حجاب و عفاف، خودرو توقیف می‌شود و در مرحله سوم و عدم رعایت مجدد به دستگاه قضا می‌شوند.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: در مرحله چهارم این طرح پلیس فتا نیرو‌های امنیتی با متخلفان در فضای مجازی برخورد می‌کند.

الهی اضافه کرد: تمامی اماکن خصوصی و دولتی حق ارائه خدمات به افراد بی حجاب را ندارند و در صورت مشاهده این گونه موارد با مسئولان اماکن خصوصی و دستگاه‌های اجرایی و عمومی قاطعانه برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
موفق باشید