اتمام بازسازی نخستین واحد‌های مسکونی احداثی در خوی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از افتتاح نخستین واحد‌های مسکونی احداثی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی با اتمام عملیات گچ و خاک، نصب در و پنجره خبر داد.

جعفر برزگر مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی با اشاره به افتتاح نخستین واحد مسکونی احداثی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی گفت: با حمایت‌های بی دریغ استاندار آذربایجان غربی و تسریع بازسازی در مناطق زلزله زده، دو واحدمسکونی احداثی در روستای وار و بدلان شهرستان خوی با اتمام عملیات گچ و خاک، نصب در و پنجره به اتمام رسیدند.

وی از رضایت مردم در بحث بازسازی گفت و افزود: همزمان با اتمام آواربرداری‌های واحد مسکونی احداثی و اعلام رضایت شده در مناطق زلزله زده شهرستان خوی و همچنین تامین مصالح ساختمانی از جمله میلگرد و سیمان رایگان، اسکلت‌های فلزی، آجر و بلوک‌های سقفی، کار بازسازی ۵۰ درصد واحد‌های مسکونی احداثی در این مناطق آغاز گردیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن همچنین از اتمام ۴۰۳ واحد مسکونی با عملیات بتن ریزی فونداسیون از مجموع ۲۱۲۰ واحد مسکونی خبر داد.

جعفر برزگر همچنین از روند بازسازی مناطق زلزله زده خوی توضیح داد و گفت: با نصب ۲۲۷ اسکلت فلزی، عملیات دیوارچینی و بتن ریزی سقف در مناطق روستایی آغاز و دیوارچینی ۴۷ واحد مسکونی و اجرای سقف ۲۲ واحد مسکونی در این مناطق به پایان رسید.

وی تصریح کرد: تاکنون به ۲۴ هزار و ۲۳۷ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی زلزله زده شهرستان خوی برای تعمیر و سکونت شهروندان دستور کار تعمیری برای شروع عملیات تعمیرات ابلاغ شده است.

مدیرکل بنیاد در پایان خاطرنشان کرد: واریز مرحله نخست بلاعوض‌های تعمیری به حساب مالکان این واحد‌ها در مناطق زلزله زده تا پایان فروردین ماه به اتمام خواهد رسید و همچنین با آغاز فرآیند تشکیل پرونده، مالکان ۷۹۰۴ واحد‌های مسکونی تعمیری و احداثی جهت اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
همش دروغ است هنوز شروع نشده میگه پایان یافته نه وام میدهن نه بلا عوض اون خانه های که کارشناسی کردن ۳یا ۴ میلیون تومان واریز کردن د ر حالی که بالا ۵۰ میلیون تومان هزینه دارد لطف رسیدگی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
زدن تو کار مسکن !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
هنوز از بنیاد مسکن نیومدن وضعیت خونه های ما رو ببینن . یه دونه چهار دیواری درست کردن و صد تا دوربین اوردن که بگن خونه ها رو میسازیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
این مسکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
سلام.شورای رفاقت است نه رقابت،قیمت خودرو باید به یک دهم کاهش یابد تا عادلانه شود،حساب وکالتی را حذف کنید ما کارگرها و کارمندان صدمیلیون مان کجا بود شاید بعد برنده شدن با قرض و...جور می کردیم،ولی دلال همیشه پولش اماده است،واردات بدون تعرفه برای عموم مردم ایران را ازاد کنید و به این دلالی مابین دولت و مجلس و خودروساز پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
سلام.شورای رفاقت است نه رقابت،قیمت خودرو باید به یک دهم کاهش یابد تا عادلانه شود،حساب وکالتی را حذف کنید ما کارگرها و کارمندان صدمیلیون مان کجا بود شاید بعد برنده شدن با قرض و...جور می کردیم،ولی دلال همیشه پولش اماده است،از طرفی نمی توان اسم این فرغونهای تولید داخل را که سالانه هزاران کشته و معلول می دهد خودرو گذاشت،واردات بدون تعرفه برای عموم مردم ایران را ازاد کنید و به این دلالی مابین دولت و مجلس و خودروساز پایان دهید و بیشتر از این مردم را به نظام بدبین نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
خدارو شکر.
Iran (Islamic Republic of)
علی غفارلو
۲۳:۵۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
دروغه هنوز شروع هم نشده
Iran (Islamic Republic of)
هادی رمضانی
۰۱:۱۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
سلام
با وجود اینکه شهر ما 4 زمین لرزه بالای 5 از مهر 1401 داشته و سومی خسارات زیادی وارد کرد بیشتر به خانه های روستایی رسیدگی میشه و با توجه به اینکه ما چهار بار بیشتر به بنیاد مسکن مراجعه کردیم هنوز کسی برای بازدید ترک های اساسی خانه ما نیامده و تقریبا 70 روز از وقوع زلزله گذشته. کارمندا امروز و فردا می کنند و به اون خونه هایی هم که سر زدند اکثرا پول کمی نسبت به خسارات پرداخت میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
سلام ،

دیگر جایی ندارم که بخواهم بروم ،
حتی اگر بخواهم جایی من را راه نمی دهند ،
۴۰ سال تمام شده ، حتی کارگر هم نمی توانم بشوم ،
بگذریم از اینکه روحیه من فقط کار فرهنگی می خواهد ،

گفتم بدانی تمام شدن کار من فقط یک دقیقه است ،
یک دقیقه که مطمان شوم آخرین پناهگاهم ،
باشگاه خبرنگاران جوان ،
من را نمی خواهد ،

پیمان اشراقی.