دادستان عمومی و انقلاب کرخه از کشف دومین مزرعه کشت خشخاش در این شهرستان خبر داد و گفت که همه بوته‌های این مزرعه نابود و امحا شد.

 امین ملکشاهی دادستان عمومی و انقلاب کرخه می‌گوید: این مزرعه خشخاش که در یکی از روستا‌های این شهرستان کشف شده دارای ۵۰۰ بوته خشخاش بود که تمام آن‌ها پس از مستندسازی امحا شد.

او با بیان اینکه دستور دستگیری متهمان این پرونده صادر شده است، افزود: پس از اطلاع از این موضوع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شوش به همراه ماموران و عوامل پلیس اطلاعات و عملیات (پاوا) با دستور مستقیم قضایی به محل اعزام شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کرخه ادامه داد: تمام بوته‌های خشخاش این مزرعه پس از مستندسازی با صدور دستور قضائی در محل امحاء شد ضمن اینکه دستور قضایی جهت شناسایی متهمان و دستگیری آنان نیز صادر شده است.

آقای مکشاهی  از شهروندان خواست تا درصورت مشاهده چنین مواردی، موضوع را برای پیگیری و برخورد قانونی به نیروی انتظامی گزارش دهند.

 روز سه شنبه پانزدهم فروردین ماه امسال نیز یک مزرعه با۳٠٠بوته خشخاش در یکی از روستا‌های شهرستان کرخه کشف و به دستور دادستانی امحاء شد.

شهرستان کرخه به مرکزیت شهر الوان دارای حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و شاوور،۲ شهر الوان و شاوور و حدود ۱۰۰ روستا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
خدا لعمت شون کنه چه بدبختی هایی واسه جوانان درست میکنن به چه قیمت اخه نامسلمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
مردم ایران ازدولت محترم درخواست اجازه کشت دارو گیاهی تریاک دارند که از نو رخورشید و آب و خاک طبیعی رشد میکند و نعمت خدادادی میباشد و محصول کشاورزی گرانبها وبا ارزش ضد امراض گوناگون میباشد و با کشت داروگیاهی خشخاش تریاک """__-- کسی به سمت انواع مختلف مواد صنعتی خطرناک نمیرود باتشکر