نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر ساده زیستی و دوری از تجمل گرایی مسئولان تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در محفل انس با قرآن در حسینیه ثارالله آبادان گفت: کسی که عالم را محضر خداوند متعال ببیند و اینکه هر لحظه هر کاریی کند خداوند متعال او را می بیند، طبیعی است هرگز به خودش اجازه بدبختی هایی که در کشور بعضی از مدیران با دست خودشان رقم می زنند، را نمی دهد.

رئیس جمهور یک کشور سوار سمند، پژو و محصولات داخلی می شود اما برخی از مدیران هنوز رها نمی کنند. اینها لیاقت ندارند هر کسی و در هر جایگاهی که هست.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تأکید بر استفاده از محصولات داخلی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را به مهار تورم، رشد تولید نامگذاری کرده اند. وقتی منِ مدیر هنوز نگاهم این است که کارخانه هایی که محصولات خود را به ایران صادر می کنند آباد کنم، این چنین شخصی به درد مدیریت می خورد؟!

خیلی از مدیرانی که اکنون رفته اند، سوار ماشین های کذایی می شدند، به آنها می گفتم که شما هم خواهید رفت، پس یک کاری کنید که به نیکی از شما یاد کنند.

مقام معظم رهبری فرمود اگر یک پیکان باشد سوار آن می شوم، رئیس جمهور یک کشور سوار بر محصول داخلی مثل سمند و پژو می شود اما مدیرش سوار ماشین چند میلیاردی می شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه عالم محضر خداوند متعال است و نباید در محضر خداوند گناه کرد، افزود: وقتی یک مسئول زندگی اش ساده باشد، تحمل سختی ها برای مردم آسان است اما وقتی من وقتی سوار بر ماشین کذایی شوم و در خانه کذایی ساکن شوم، برای من درب باز کنند و ببندند، کفش جفت کنند، تحمل این برای مردم سخت می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.