مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری ضیافت بزرگ افطاری ویژه دانش آموزان استان خبر داد و گفت: شش هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این مراسم حضور خواهند داشت.

خالقی ثمرین با بیان اینکه جشن روزه اولی‌ها در استان سمنان برگزار می‌شود، بیان کرد: این مراسم با هدف شکل‌گیری هویت دینی و تقویت مبانی اعتقادی دانش‌آموزان در سراسر استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور شش هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز از سراسر استان سمنان در ضیافت افطاری برنامه ریزی شده است، ابراز کرد: با این مراسم به دنبال ایجاد نشاط و شادابی و تشویق دانش‌آموزان به انجام مبانی دینی نیز هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه جشن روزه اولی‌ها ویژه دختران پایه سوم مقطع ابتدایی و پسران پایه هشتم متوسطه اول در تمامی مدارس استان برگزار می‌شود، ابراز داشت: این برنامه شامل بیان فلسفه روزه در قالب قصه گویی با زبان کودکانه و پخش کلیپ‌های کودکانه رمضان خواهد بود.

خالقی ثمرین با بیان اینکه برگزاری مسابقه مذهبی ویژه ماه مبارک و توزیع افطاری بین دانش آموزان در زمره دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود، گفت: ترسیم خاطره‌ای ماندگار برای روزه اولی‌ها از دیگر محورهای این برنامه خواهد بود.

وی افزود: تشویق دانش آموزان برای توجه به انجام فرایض الهی و آشنایی این قشر با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان از اهداف این مراسم معنوی است که توسط معاونت پرورشی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.