مراسم گرامیداشت سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در مسجد صفای بنی هاشم با تجلیل ازتعدادی از خیران برگزار شد.

روح اله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اهل بیت دریای تدبیر و عقلانیت و سیاست ورزی هستند دینداری نمونه بارز ایشان است، دوران‌هایی که اهل بیت دیدند هر کدام مساوی با دوره‌ای از الگو دهی مدیریتی در جامعه اسلامی است.

او افزود: زمانی لازم بود ائمه ما در مقابل حکومت ظلم و جور بایستند و معارف اهل بیت را با دعا انتشار دهند، ادعیه‌ای که دنیای درس است و رساله‌های ائمه ما دریای معارف و مبانی شیعه است.

او تصریح کرد: اگر صلح امام حسن نبود انقلاب سید الشهدا اسلام را زنده نگه نمی‌داشت ،چون جامعه این دو زمان تفاوت‌های زیادی داشتند و برپایی قیام امام حسین با مقدمه سازی امام حسن (ع) مقدور بود.

نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه درداخل مشکل داریم جای خود دارد، اما به لطف خدا با وجود دولت و مجلس جدید بسیاری از کارهاشدت گرفته، اما در مقابل هجمه‌های دشمن شدت گرفته و با جنگ ترکیبی علیه ملت مسلمان تلاش می‌کند.

متفکرآزاد اظهار داشت: افزود:خداوند با حرکت دشمنان ملت ما رابه امتحان کشیده است تا صبر ما را بسنجد، اولین ضربه را ما با سرود سلام فرمانده به دشمنان زدیم و امروز انقلاب از نسل سوم به نسل چهارم انتقال داده شده و فرزندان ما با نام امام زمان (عج) چشمشان خیس می‌شود لذا دشمن میداند همیشه از ملت این کشور شکست می‌خورد.

او تصریح کرد: انقلاب اسلامی ظهور وبروز زن و آزادی وی را در جامعه ایجاد کرد قبل از انقلاب چنین چیزهایی وجود نداشت، زنان ایرانی زنان عفیفه و پاکدامن هستند، به برکت انقلاب اسلامی کرامت زن را از الگویمان حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) درس گرفته ایم ایشان پیام رسان خاندانان حضرت نبی اکرم (ص) بود.


در پایان مراسم از خیران تجلیل شد.

برچسب ها: خیران ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار