فرماندار بوئین زهرا به همراه جمعی از مسئولین از روند اجرای پروژه اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در شهرستان بوئین زهرا بازدید کرد.

محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا به همراه جمعی از مسئولین شهرستانی از روند اجرای پروژه‌های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در سطح شهر بوئین زهرا بازدید کردند.

پروژه اقدام ملی شهرستان بوئین زهرا در ۱۷ بلوک ۵ طبقه ساخته می شود و تعداد ۵۴۴ واحد مسکونی در آن جای خواهد گرفت که این پروژه در مرحله اجرای اسکلت و سقف طبقه اول می باشد.

پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان بوئین زهرا، پروژه بعدی بود که فرماندار از آن بازدید کرد.

پروژه نهضت ملی نیز در قالب ۲۳ بلوک ۵ طبقه که در مجموع ۹۲ واحد در آن ساخته خواهد شد و تا حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

ادیب رامندی همچنین با حضور در محل احداث پروژه ساختمان‌های مسکونی تعاونی مسکن مهر کارکنان دولت بوئین زهرا، از این پروژه نیز بازدید کرد.

این پروژه نیز در قالب ۱۰ بلوک و ۱۵۰ واحد مسکونی با ۲۳ درصد پیشرفت از محل آورده اعضا ساخته و از سال ۹۴ اجرای آن متوقف شده است و مقرر گردید با پیگیری لازم، روند اجرای این پروژه از سرگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
اره ۲ سال کرونا رو ماسک زدم خودم به شخصه رفتم بنیاد مسکن شهرستان بویین زهرا که یه واحد هم به ما مستاجر بدبخت بدن ولی مهندس هی امروز فردا کرد و ۲ سال منو برد و اورد اخرشم گفت پر شده خدا خیرتون نده مردم اذیت میکنید من حلالتون نمیکنم به ولاه