مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: از جان گذشتگی و رشادت نیروی وظیفه‌شناس حراست و حفاظت این استان مانع سرقت مسلحانه از انبارهای اموال تملیکی در این استان شد.

رحیم بهادری روز پنجشنبه در حاشیه عیادت از سجاد گرگوری نیروی حراست و حفاظت استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: نیمه شب سه‌شنبه نیروی حفاظت سازمان در حین گشت زنی متوجه ورود ۲ نفر مسلح در محوطه انبارها شده بود که پس از درگیری و جلوگیری از سرقت باعث فرار سارقان شد.

وی اظهار کرد: سجاد گرگوری با از جان گذشتگی و رشادت با وجود مسلح بودن سارقان بدون فوت وقت مانع سرقت بیت المال از انبارها شد.

بهادری اضافه کرد: بلافاصله پس از درگیری و فرار سارقان، نیروی وظیفه شناس که مورد ضرب و شتم نیز قرار گرفته بود با وجود جراحت از ناحیه سر خود را به دفتر نگهبانی رسانده به کمک همکار خود نیروی انتظامی را مطلع کرده و بلافاصله ماموران نیروی انتظامی و مسئولان حراست در محل حضور یافتند و تحقیقات از همان نیمه شب آغاز شد.

وی ادامه داد: در زمان حاضر وضعیت عمومی این نیروی حفاظت وظیفه شناس بوشهری که با وجود جراحت تا ورود نیروی انتظامی در محل حضور داشت خوب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.