نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: دستگاه قضا موفقیت های خود را به زبان روز برای تنویر افکار عمومی بیان کند.

 آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی،نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج  در نشست اقشار مختلف مردم با رئیس قوه قضاییه گفت:دستگاه قضا موفقیت های خود را به زبان روز برای تنویر افکار عمومی بیان کند. متاسفانه این موفقیت ها از سوی دستگاه قضا بیان نمی شود و باید خدمات بزرگی که صورت گرفته در جامعه اطلاع رسانی شود .

وی بیان کرد: امروز دستگاه قضا با تمام قوا کار می کند بنابراین باید با جهت گیری درست پیش رفت و امید آفرینی را به همراه داشت .

امام جمعه کرج یادآور شد: دشمنان تلاش می کنند با دروغ و تحریف وقایع، اذهان عمومی را نسبت به دستگاه قضا تخریب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: یکی از مطالبات مردم که بین المللی است و در قصه اخیر به نفع ایران با قدرت وارد شدیم باید مورد توجه قرار گیرد .

وی افزود: چنانچه در ترور دانشمندان ایرانی و سردار دلها دیدیم که ایران در دادگاه بین المللی پیروز شد .

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: دستگاه قضا باید مباحث مربوط به اجرای قانون را زودتر به نتیجه برساند و مبارزه با فساد در اولویت باشد بنابراین درا جرای عدالت اهمیت بیشتری داده شود .

امام جمعه کرج با اشاره به نام گذاری سال تحت عنوان "مهار تورم و رشد تولید" گفت: همکاری و هماهنگی لازم باید دراین زمینه از سوی مردم و دستگاه های اجرایی صورت گیرد .

وی اضافه کرد: موانع تولید باید برداشته شود و در این زمینه بخشی در دست قوه قضاییه بوده که کمک به جلوگیری از تعطیلی برخی از کارخانه ها داشته باشد .

امام جمعه کرج گفت: برخی از زمین ها تصرف شده در مجموعه صنعتی است که ورود دستگاه قضا را می طلبد .

دشمن در تلاش برای ودار کردن مردم و مسوولان به واکنش های نسنجیده است

نماینده ولی فقیه دراستان البرز اضافه کرد: دشمن تلاش های بسیاری می کند تا مردم و مسوولان را وادار به واکنش های نسنجیده کند بطوریکه مساله فقیه و شرعی را سیاسی کردند .

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب گفتند با یک ساختار مدیریت شده و با برنامه ریزی وارد این بحث شده باید مدیریت کنیم و دستگاه قضا از ضابط حمایت داشته باشد .

امام جمعه کرج یادآور شد: باید مقدار جریمه ای که مجرم می کشد کم قیمت نباشد و بازدارندگی لازم را داشته باشد .

وی تاکید کرد: در جرم مشهود نیاز به حکم قاضی نیست اما بعد از اینکه ضابط ورود می کند حمایت شود .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: انتظار متدین ها خیلی بیشتر از این عمل الان است و آن مقدار از حجاب که به دستگاه قضا باز می گردد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد .

وی یاد آورشد: امروز به بخشی از جامعه سم خورانده شده و باید کار فرهنگی انجام داد وگرنه عقب می مانیم و باید روشهایی داشت که معاند از غیرمعاند شناخته شود .

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: باید با معاند برخورد لازم داشت و نکته دیگر در بیانیه گام دوم انقلاب آن است که دستگاه قضا حلقه های میانی بین حقوقدان ها و قضات را تشکیل دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.