معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری استان سمنان از قلع و قمع تابلوهای غیرمجاز در محورهای برون شهری استان خبر داد و گفت: متقاضیان نصب تابلوهای تبلیغاتی می‌بایست مجوز بگیرند.

رازقی  ضمن بیان اینکه قلع و قمع تابلوهای غیرمجاز در محورهای برون شهری استان سمنان صورت گرفت، بیان کرد: متقاضیان نصب تابلوهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی حاشیه راه‌ها می‌توانند با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اخذ مجوز برای نصب تابلو اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای ارتقای ایمنی تردد و پیشگیری از تصادفات رانندگی، با تشدید نظارت در حاشیه راه‌های استان سمنان صورت گرفته است، افزود: مطابق قانون ایمنی راه‌ها، نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌های کشور صرفاً با مجوز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میسر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری استان سمنان با بیان اینکه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی به دلیل ناآگاهی از قوانین و مقررات، به صورت خودسرانه اقدام به نصب تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی در حاشیه راه‌ها می‌کنند، تاکید کرد: این کار موجب دیده نشدن تابلو علائم ایمنی و ترافیکی توسط رانندگان خواهند شد و در نتیجه با بروز اختلال در تردد ایمن وسایل نقلیه، سوانح رانندگی را رقم می‌زنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.