مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: هر گونه دریافت کرایه اضافی از سوی رانندگان تاکسی تخلف است و با آن‌ها برخورد می‌شود.

محمد قلاوندی مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد در خصوص گلایه شهروندان مبنی بر افزایش سرخود نرخ کرایه تاکسی در خرم‌آباد، توضیح داد: در حال حاضر هیچ افزایش نرخ کرایه تاکسی ابلاغ نشده است و دریافت هر گونه کرایه اضافی از مسافران تخلف است.

او بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه دریافت کرایه اضافی شماره پلاک تاکسی متخلف را به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد اطلاع و یا از طریق شماره تلفن ۱۳۷ گزارش کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد، گفت: گشت‌های ما هم در سطح شهر مشغول فعالیت هستند و شهروندان می‌توانند موارد تخلف را اطلاع رسانی کنند.

قلاوندی در پاسخ به این پرسش که آیا سال جدید نرخ کرایه افزایش پیدا خواهد کرد یا خیر، توضیح داد: افزایش نرخ کرایه در حال حاضر در صحن شورا است و در صورت تصویب برای ابلاغ به فرمانداری فرستاده می‌شود.

او رقم پیشنهادی را افزایش ۵۰۰ تومانی در هر مسیر عنوان کرد و گفت: تا زمانی که افزایش نرخ کرایه تاکسی ابلاغ نشود، رانندگان تاکسی حق دریافت هیچ گونه کرایه اضافی از مسافر را ندارند.

 

برچسب ها: حمل و نقل ، تاکسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.