محفل قرآنی "گلشن وحی" با حضور جمعی از خانواده‌های شاهدو ایثارگر گیلان با تجلیل از ۱۴ نفر از برترین‌های مسابقات قرآنی در مسجد سید الشهدای صیقلان رشت برگزار شد.

محمد رضا داوطلب مدیر کل بنیاد شهید گیلان در محفل قرآنی گلشن وحی خانواده‌های شاهد و ایثار گر گیلان گفت: آزادگان و جانبازان این مرز و بوم نسبت به دیگران یک گام از نظر فرا گیری فهم قرآنی جلوتر هستند چرا که در دوران اسارت و جبهه و دفاع حق علیه باطل، قرآن یکی از عوامل امید ایثارگران و شهدا در دوران دفاع مقدس بود.

مدیر کل بنیاد شهید گیلان به توطئه‌های استکبار جهانی و دشمنان انقلاب و نظام اشاره کرد و افزود: همه تهدیدات و تحریم‌ها و دشمنی‌ها در طول این ۴۴ سال به خاطر قرآن و حاکمیت قرآن بود.
داوطلب با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم است و از لحظات ناب این ماه مبارک باید نهایت بهره برداری در راستای فرا گیری معنا و مفهوم قرآن داشته باشیم ادامه داد: تدبر و تفکر در معنا و مفهوم قرآن مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید گیلان بر حمایت هرچه بیشتر از قاریان و فعالان قرآنی تاکید کردو گفت: حمایت از قاریان سرلوحه بنیادشهید و ایثارگران بایستی قرار گیرد.
داوطلب با بیان اینکه جوانان گیلان در دوران دفاع مقدس حضور ارزشمند و تاثیر گذاری در جبهه داشتند گفت: استان گیلان رتبه ۴ در سطح کشور از لحاظ ایثارگری و فعالیت در دوران دفاع مقدس دارد.

وی اضافه کرد: بصیرت و ولایت مداری و زمان شناسی مقوله مهم حضور جوانان گیلانی در دوران دفاع مقدس شمرده می‌شد.
مدیر کل بنیاد شهید گیلان تصریح کرد: گیلان ۲ هزار و ۷۰۰ آزاده، ۸ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز دارد.

درپایان مراسم از ۱۴ نفر از برترین‌های مسابقات قرآنی شاهد و ایثارگر گیلان تجلیل شد.

برچسب ها: قرآن ، ایثارگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.