مدیرکل بهزیستی قزوین از راه اندازی و آغاز به کار پویش "مهرواره در محضر ولی نعمتان" همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

علی دهباشی پور مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: این سازمان در تلاش است تا از تمامی ظرفیت‌های مردمی موجود در راستای خدمت‌رسانی به، ولی نعمتان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استفاده کند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه بدون همکاری و مشارکت جهادی مردم، تحقق بسیاری از برنامه‌های محرومیت‌زدایی محقق نمی‌شود بنابراین در بهزیستی پذیرای تمام خیران در ارائه خدمات به جامعه هدف هستیم.

دهباشی پور تاکید کرد: پویش در محضر، ولی نعمتان به منظور ایجاد حس همبستگی میان خیران و مسوولان در مراکز بهزیستی در دستور کار قرار دارد و در این راستا ضیافت افطاری برای نیازمندان و برنامه‌های فرهنگی با همکاری گروه‌های جهادی و در راستای ارتباط بیشتر سازمان با ظرفیت‌های مردمی در مراکز بهزیستی اجرا می‌شود.

به گفته این مسوول هدف اصلی از راه اندازی این پویش بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی و همکاری گروه‌های جهادی به‌منظور ایجاد تعامل بین مراکز مثبت زندگی با مجموعه‌ها و کنشگران مردمی محله در راستای حل مسائل جامعه هدف سازمان با رویکرد محله محوری است.

وی خاطرنشان کرد: امید افزایی در میان جامعه هدف از طریق پیگیری رفع مسائل آنها، حل مسائل و نیاز‌های خرد مددجویان تحت پوشش سازمان، تشکیل شورا و شبکه فعالان محلات و ایجاد وحدت رویه و همدلی بین آن‌ها، دغدغه سازی و حساس سازی مجموعه‌ها و کنشگران مردمی محلات نسبت به جهت‌دهی نظام مسائل مددجویان تحت پوشش سازمان، تعریف نقش محوری برای مردم محله در حل مسائل‌شان و پای کار آوردن آن‌ها از طریق تقویت روحیه جهادی از جمله دیگر اهداف این کار خداپسندانه است.

دهباشی پور افزود: این پویش با همکاری سازمان بسیح مستضعفین، تبلیغات اسلامی و سازمان بهزیستی و براساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه تأمین اجتماعی و سازمان بهزیستی و تاکید بر بهره گیری از گروه‌های مردمی، پویش در محضر، ولی نعمتان با همکاری گروه‌های جهادی در شب‌های قدر و همزمان با سراسر کشور در مراکز بهزیستی استان اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: هم‌اکنون بیش از ۴۳ هزار و ۳۲۹ خانوار تحت پوشش این نهاد قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار