مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از جابجایی ۱۶۸ هزار و ۸۶ نفر مسافر از ابتدای طرح نوروزی تا پایان ۱۵ فروردین امسال توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان خبر داد.

  روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد اظهار داشت:در این بازه‌ی زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ فروردین  امسال تعداد ۱۰۵ هزار و ۶۰ نفر مسافر از سایر استان‌ها توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای وارد استان گردیده اند.

وی افزود: در این ایام با توجه به تداخل عید نوروز با ماه مبارک رمضان، مراسم افطاری و نماز جماعت در پایانه‌های مسافربری برای مسافرین و رانندگان برگزار شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: به منظور حفظ و ارتقای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی، بیش‌از ۲ هزار راننده مسافری و بیش از ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در این مدت وظیفه جابجایی مسافران نوروزی رو برعهده داشتند.

کرددر خاتمه یادآور شد:در این مدت میز خدمت در پایانه‌های مسافری استان فعال بود تا به شکایات مسافرین در حوزه راننده، شرکت و ناوگان مسافری در اسرع وقت رسیدگی و با متخلفین از طریق کمیسیون‌های مربوطه اقدام لازم انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار