کاهش ۴۷درصدی تلفات جاده ای کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:با برنامه ریزی پلیس برای ایام نوروز ،نتایج خوبی درکاهش جرائم را تا به امروز داشته ایم.

 سردار عبدالرضا ناظری در تشریح طرح‌های نوروزی گفت: با توجه به ماموریت‌های فراوانی که پلیس در سال گذشته داشته است برای ایام نوروز در سه حوزه ترافیکی، امنیت تفرجگاه‌ها و ماموریت‌های پلیسی برنامه ریزی داشتیم که خوشبختانه با تلاش کارکنان خدوم پلیس استان نتایج موفقیت آمیزی رقم خورده است.

او افزود: از آغاز طرح نوروزی تا به امروز با افزایش ۱۶ درصدی سفر‌ها در کرمان مواجه بوده ایم و در حوزه مصدومین و تلفات جاده‌ای با کاهش ۱۰ درصدی و در حوزه تلفات و متوفیان جاده‌ای نیز بحمدلله ۴۷ درصد کاهش نسبت به سال قبل روبرو بوده ایم و همکاران بنده در این مدت تعداد ۵هزار و۵۹ خودروی حادثه ساز را در مسیر‌های مواصلاتی و بین شهری توقیف کرده اند.

سردار ناظری بیان کرد: از این تعداد ۶۱۸ دستگاه که تخلفات بیشتری داشته اند به پارکینگ منتقل شدند و مابقی نیز به صورت ساعتی در طول مسیر و در ایستگاه‌های پلیس راه‌های بین شهری توقیف شده اند و همچنین در این مدت با تلاش همکاران انتظامی شاهد کاهش ۲۰ درصدی سرقت‌ها در استان بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به راه اندازی ایستگاه‌های نوروزی درون و برون شهری پلیس تصریح کرد: تمامی ماموران پلیس با تمام توان مشغول تامین امنیت مسافران نوروزی و شهروندان عزیزمان در این ایام هستند و با تلاش همرزمان بنده تعداد ۱۳۴۴ تیم پلیس در نوروز امسال در سطح استان مشغول فعالیت بوده اند.

سردارناظری از زحمات سازمان‌ها و نهاد‌هایی که با پلیس همکاری داشته اند تقدیر و تشکر و برای ماموران انتظامی در ادامه ماموریت‌های خود آرزوی موفقیت کرد و از مردم عزیز نیز خواست در حوزه پیشگیری از تصادفات و حوادث رانندگی با پلیس همکاری نمایند تا شاهد کاهش چشمگیر تلفات و حوادث رانندگی باشیم.

برچسب ها: تلفات جاده ای ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار