شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات زمین برای کارکنان انتقالی به بندر کیاشهر سخن گفت.

بندر کیاشهر از توابع بخش کیاشهر در شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان است. در این منطقه زمین‌هایی برای کارمندان انتقالی از کیاشهر واگذار شده و در همان سال‌های اولیه هزینه آن از کارمندان دریافت شده است، اما موضوع جالب توجه این است که به دلیل نداشتن زیر ساخت آب، برق و گاز امکان ساخت مسکن در این نواحی وجود ندارد و این موضوع موجب سردرگمی کارکنان شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار

با عرض سلام و ادب خدمت شما به استحضار می‌رساند متاسفانه از دهه هشتاد زمین‌هایی برای کارمندان انتقالی از کلانشهر‌ها به استان گیلان در شهر منطقه کیاشهر واگذار شده که در همین سال‌های اول هزینه آماده سازی نیز از مالکان دریافت شده است، این زمین‌ها حدود ۲ هزار و ۳۰۰ قواره است.
سند زمین‌ها نیز در سال ۱۳۹۴ صادر و زمین نیز تحویل مالکان شده است، اما به علت نداشتن حداقل زیر ساخت آب وبرق امکان ساخت مسکن وجود ندارد و پیگیری‌های ما به نتیجه نرسیده است. همانطور که مستحضر هستید با ایجاد این حداقل زیر ساخت امکان اشتغال تعداد کثیری برای ساخت و ساز ایجاد خواهد شد و ما نیز به آرزوی تقریبا ۱۵ ساله خود خواهیم رسید. علی رغم دادن قول مساعد هیچگونه اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.