نماینده ولی فقیه در هرمزگان بر برگزاری مراسم روز جهانی قدس با محوریت مردم تاکید کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده راهپیمایی روز جهانی قدس را یک مانور اقتدار دانست و گفت: بسیاری از حکام کشور‌های اسلامی و عوامل نظام استکباری جهانی در تلاش هستند که گرامیداشت روز جهانی قدس را کمرنگ کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی زاده در جلسه ستاد برگزاری روز جهانی قدس و نماز عید فطر هرمزگان گفت: هر کشوری که با آرمان فلسطین ارتباط دارد در این روز مقدس نقش‌آفرینی می‌کند و جمهوری اسلامی نیز پرچمدار تقویت روز جهانی قدس در جهان اسلام است و اگر روزی این مهم در کشورمان کمرنگ شود تاثیر منفی خود را در معادلات جهانی خواهد گذاشت.

امام جمعه بندرعباس ضمن تاکید بر برگزاری مردم پایه راهپیمایی روز قدس گفت: برگزاری مراسم با محوریت مردم به مراتب دارای کیفیت بالاتری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی باید برای اجرای برنامه‌ها و مناسبات، برای مردم یک نقش ویژه‌ای تعریف و اقدام به پشتیبانی از برنامه‌های مردمی کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان روز قدس را یکی از عواملی دانست که باعث تولید قدرت در کشور می‌شود.

امام جمعه بندرعباس گفت: دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی برای بهتر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس تلاش کنند تا صدای ضد استکباری مردم ایران در سطح جهان طنین‌انداز شود.

در پایان این نشست نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از اعضای برتر عضو ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید فطر تجلیل کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.