رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش گفت: ۵۰۰ کودک یتیم و یا بدسرپرست زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان در قالب طرح‌های اکرام و محسنین نیازمند حامی مالی هستند.

غلامحسین نظری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف ترویج و احیای فرهنگ احسان و نیکوکاری و اکرام ایتام با استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای کمک به کودکان یتیم و بدسرپرست ایجاد شد.

او می گوید: سفارش‌ها و روایات فراوانی درخصوص اکرام ایتام و رسیدگی به نیازمندان وجود دارد، در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین حمایت مالی و معنوی ایتام و فرزندان نیازمند زیرپوشش کمیته امداد به خیران و نیکوکاران واگذار می‌شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش گفت: هر فرد با مبلغ ماهانه ۵۰۰ هزار ریال برای هر یتیم می‌تواند حامی از یک تا چند یتیم شود، یک هزار و ۸۰۰ حامی هم اکنون از کودکان نیازمند زیر پوشش کمیته امداد شوش حمایت می‌کنند که با توجه به اینکه مجموع مبلغ اهدایی به هر یتیم اندک است، همچنان نیاز به حامیان جدید برای این کودکان وجود دارد.

به گفته او حامیان نیکوکار می‌توانند برای اطلاع از فرزندان نیازمند این شهرستان و حمایت از فرزندان مورد نظر خود به کمیته امداد این شهرستان مراجعه کنند.

 علاقه‌مندان برای حمایت از این کودکان و اطلاع از شرایط و نحوه مشارکت در این طرح می‌توانند به شماره ۰۹۳۶۶۷۲۲۱۹۰ واحد طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش در تمام ایام هفته تماس بگیرند.

طرح اکرام به منظور حمایت از فرزندان یتیم فاقد پدر و طرح محسنین برای کمک به فرزندان بدسرپرست، از کار افتاده و یا بیمار است که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جمع آوری کمک‌های مردمی و حمایت از کودکان نیازمند ایجاد شده است.

همه ساله از ۱۵ تا ۲۱ ماه مبارک رمضان که به عنوان هفته اکرام و اطعام نامگذاری شده کمیته امداد امام خمینی (ره) نسبت به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی و همچنین جذب حامیان کودکان طرح ایتام و محسنین اقدام می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.