رمضان کریمی نیا تهیه کننده پیشکسوت رادیو عصر دیروز در سانحه رانندگی در آمل درگذشت.

رمضان کریمی نیا تهیه کننده پیشکسوت رادیو که سابقه ۳۰ سال همکاری با صدا و سیمای مرکز مازندران را داشت عصر دیروز بر اثر سانحه رانندگی در آمل جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کریمی نیا تهیه کننده برنامه‌های بهارون، شکوه عشق و صبح مازندران بود و حاصل تلاش وی در این سال‌ها کسب چندین جایزه از جشنواره‌های مختلف بود.

مراسم تشییع این هنرمند صدا و سیمای مازندران ساعت ۱۴ امروز در دابودشت آمل جاده درویش خیل روستای جالی کلا به سمت آرمگاه روستا برگزار می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران در پی درگذشت رمضان کریمی نیا تهیه کننده پیشکسوت رادیو مازندران پیام تسلیت صادر کرد.

بسمه تعالی
انالله و اناالیه راجعون
عروج غم‌انگیز یکی از زبده‌ترین تهیه کنندگان و برنامه سازان حرفه‌ای رادیوی مازندران زنده یاد روانشاد دکتر رمضان کریمی نیا یکایک خانواده بزرگ رسانه استانی را در موجی از غم‌و اندوه فرو برد.

برنامه ساز کاربلد و توانمندی که با تفکر جهادی و روحیه بسیجی، رسالت هدایتگرانه خویش را به درستی درک کرده و با خلق آثاری ارزشمند، در متن افکار عمومی بیتوته داشت و با درایت علمی و تجربی اش، بار سنگین جهاد تبیین و روشنگری را به دوش کشیده و همراه با برجسته‌ترین همکاران و نیز کارشناسان خبره‌ای که منتخب خود ایشان بودند، از کارزار‌های نفس گیر با شبهه افکنان داخلی و خارجی سربلند بیرون آمده و محصول ارزشمند تلاشهایش، نجات اذهان مخاطبان از جنگ‌های شناختی و ترکیبی در اوج فتنه انگیزی‌های استکباری بود.

کریمی نیا با مدرک دکترای مدیریت رسانه، فردی نواندیش، آینده نگر و جامع پرداز بود و با خلق و خوی شیرین و مؤمنانه اش، مصداق بارز جذب حداکثری و دفع حداقلی بود.

بدون هیچگونه اغراقی باید تأکید کرد که مرحوم کریمی نیا در برنامه سازی‌ها صاحب سبک بوده و فارغ از هرگونه تندروی و یا تساهل و تسامح، گسترده‌ترین ارتباطات فکری را با مخاطبان خود داشته و در اکثر مواقع سهم عمده‌ای از بار مدیریت رسانه استانی را به دوش کشیده و بعنوان الگو به همترازان خویش معرفی می‌شد.

ایشان که برنده جوایز جشنواره‌های متعدد سالانه رسانه ملی بوده، در نهایت تواضع و ادب فردی و سازمانی، همواره خود را در معرض یادگیری‌های بیشتر قرار داده و از این رو همیشه حرف نو برای گفتن و طرح نو برای ساختن داشت.

فراق باورناپذیر ایشان را که تجلی واقعی هنرمند متعهد بوده در مرتبه اول به دکتر جبلی ریاست محترم سازمان و قائم مقام و‌معاونین ایشان بالاخص دکتر عابدینی معاونت محترم امور استان‌ها و قائم مقام محترم ایشان دکتر رحیمی و نیز به همکاران شریفم در مرکز مازندران و قاطبه مردم قدرشناس مازندران و بطور ویژه به خانواده معزا و عزیز مرحوم کریمی نیا تسلیت عرض کرده و ضمن آرزوی صبر و شکیبایی برای همه بازماندگان، برای آن عزیز سفر کرده نیز از خداوند تبارک و تعالی غفران و رضوان و علو درجات اخروی مسئلت می‌نمایم.

هادی ابراهیمی
مدیرکل صدا و سیمای مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
بسیار استاد خوبی بود خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
آرش جالیکلا-
۰۹:۰۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
شوخ طبعی وخنده رو بودن از نشانه های مومنین هست که در ایشان وجود داشت.روحشان شاد ویادشان گرامی.
Iran (Islamic Republic of)
نجلا
۲۱:۴۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
خداوند به خانواده ایشان ،صبر و سلامتی عنایت کند
بهترین و دلسوز ترین استاد بودن ،یادشان گرامی باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
روحش‌شادیادش‌گرامی‌باد..خداوند‌به‌خانواده‌محترمشان‌صبرعنایت‌بفرماید..
United Arab Emirates
دانشجو
۱۲:۴۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
خدا رحمتت كنه استاد خوب و با اخلاق و دلسوز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
دکتر کریمی نیا یکی از بهترینها بودند روحش شاد یادش گرامی باد...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
دایی عزیزم روحت شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
سلام روحش شاد و یادش همیشه گرامی * علی بابانیاعمران از آمل *