فرمانده انتظامی لرستان گفت: در طرح راستای اجرای طرح ارتقای امنیت در تعطیلات نوروزی تعداد سرقت‌های ثبت شده در این ایام در سطح استان هشت درصد کاهش داشته همچنین ۲۷۹ سارق دستگیر و ۳۶۸ فقره انواع سرقت کشف شده است.

 سردار"یحیی الهی" فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: در راستای تدابیر فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و تمهیدات اتخاذ شده و بکارگیری کلیه عوامل این فرماندهی، از ابتدای طرح نوروزی امسال شاهد کاهش هشت درصدی سرقت در سطح استان بوده ایم.

او افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و همکاری و تعامل با دستگاه قضائی تعداد ۲۷۹ سارق در این مدت شناسایی و دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه سارقان در مجموع به ۳۶۸ فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند، ادامه داد: در این ایام در بحث دستگیری ۷۲ درصد و در بحث افزایش کشف ۸۶ درصد افزایش کشف نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

فرمانده انتظامی لرستان یادآور شد: عامل قدرت نمایی در شهرستان خرم آباد در یک عملیات ضربتی و مقتدرانه دستگیر شد.

سردار الهی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک نفر اقدام به قدرت نمایی و عربده کشی کرده است، موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۸ خرم آباد به محل مربوطه اعزام و پس از شناسایی عامل قدرت نمایی، وی را در یک عملیات ضربتی و مقتدرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه پلیس با افراد هنجارشکن که موجب ارعاب و یا به هر نحوی قانون شکنی کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد، گفت: شهروندان در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.