سخنگوی ایران ایر گفت: طبق مکاتبه ای که‌  با معاونت بازرگانی  انجام  شده سعی شده که پروازهای  صبح حدالمقدور  با نماز صبح  تداخل نداشته باشد.

آقای حسام قربانعلی گفت: در خصوص نماز و تکریم نماز گذاران در پروازهای داخلی حداکثر زمان پرواز دو ساعت است  بنابراین در همین راستا در تمامی فرودگاه های داخلی نماز خانه  وجود  دارد و همه مسافران  این امکان را دارند که ادای نماز کنند.

به گفته سخنگوی ایران ایر، طبق مکاتبه ای که‌  با معاونت بازرگانی  انجام  شده سعی شده که پروازهای  صبح حدالمقدور  با نماز صبح  تداخل نداشته باشد و  مسئولان گیت فرودگاهی همکاری لازم را برای مسافران در پروازهای صبح برای نمازگزاران داشته باشند.

او می گوید:  در مسیرهای خارجی در هواپیمای ۳۳۰  کیف های نماز برای  مسافران تهیه شده است بنابراین  تکریم نمازگزاران و حفظ و شرایط حمایت برای چارچوب های دینی از اولویت های ما است.

گفتنی است سیدرضا تقوی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۵ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت:متاسفانه وزارت راه و شهرسازی برای اقامه نماز مسافران در پایانه های مسافرتی به ویژه در هواپیماها فکری نکرده است چرا که مسافران باید در راه روها و جلوی همه سرویس بهداشتی هواپیماها نماز بخوانند لذا شرکت های هواپیمایی باید فکری برای این مهم کنند.

برچسب ها: حمل و نقل ، هواپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار