فرماندار زرند گفت: دشمن با هنجارشکنی هدفمند در مقوله حجاب، قصد ضربه زدن به نظام اسلامی و دوقطبی کردن جامعه را دارد.

جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان زرند به ریاست سید رضا حسینی نژاد فرماندار و با حضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند، فرحبخش رئیس دادگستری، ایزدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار زرند با اشاره به سابقه دیرینه مردم انقلابی و ولایتمدار زرند در ولایت پذیری و پیشگامی در ارادت به خاندان عصمت و طهارت، گفت: در سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، تکالیف زن و مرد در خانواده و اجتماع مشخص شده و باور عمومی و سلیقه رایج در خانواده‌های کشورمان در مورد اوامر شرعی مانند حجاب، منطبق بر فرهنگ اسلامی است.

او با تاکید بر اجرای قانون در مبحث عفاف و حجاب بیان کرد: توجه به نص صریح قانون و اجرای آن باید در دستور کار همگان قرار گیرد.

حسینی نژاد با اشاره به اینکه حجاب از ارزنده‌ترین نمود‌های فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی - اسلامی است که پیشینه آن به قبل از ورود اسلام می‌رسد، تاکید کرد: اشاعه و تعمیق مسئله عفاف و حجاب نیازمند آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه و اجتماع است.

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند نیز  گفت: حجاب و عفاف از پایه‌های تمدنی ملت ایران بوده و یکی از زیرساخت‌های بنای حیاتی خانواده است در حالیکه خانواده گرایی و حفظ حریم آن از اصول زندگی اجتماعی ایرانیان بوده و هست که دشمن این مهم را نیز هدف قرارداده و متاسفانه عده‌ای هم نآگاهانه از آن تبعیت می‌کنند.

او افزود: باید از حریم حجاب و عفاف برای تحکیم بنیان خانواده محافظت و بر تقویت و گسترش آن ملازمت کرد چرا که این امری شرعی و قانونی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار