مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از واگذاری یک هزار و ۳۱۰ مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در نقاط مختلف شهری استان خبر داد.

محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز ایلام اظهار داشت: این اقدام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و تکالیف قانونی در جهت کمک به نیازمندان انجام شده است.

وی افزود: برای واگذاری اشتراک رایگان به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، اماکن مذهبی و ... از ابتدای سال‌جاری تاکنون مبلغ ۲ میلیارد و ۸۶۱ میلیون ریال از پرداخت هزینه اشتراک‌پذیری معاف و دارای اشتراک رایگان شده‌اند.

وی به معافیت از پرداخت گاز بهای مشترکان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی اشاره کرد و افزود: مبلغ ۲ میلیارد و ۸۱ میلیون ریال بخشودگی هزینه‌ی گاز بها برای مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان در طول سال ۱۴۰۱ منظور شده است.

وی ادامه داد: سال ۱۴۰۱ برای مدارس، مساجد و سایر مراکز قانونی دارای معافیت قانونی نیز مبلغ ۷۸۰ میلیون ریال مشمولیت معافیت از پرداخت هزینه گاز بها اعمال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه متوازن نعمت گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار است، اظهار داشت: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، صرفا یکبار از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

برچسب ها: شرکت گاز ، مددجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.