افزایش حقوق نسبت به نرخ تورم درخواست خدمتگزاران مدارس شد

عدم افزایش حقوق نیرو‌های خدماتی مدارس با توجه به افزایش نرخ تورم شهروندخبرنگار‌های ما را گلایه‌مند کرد.

نیرو‌های خدماتی مدارس زحمات فراوانی را در مدرسه متحمل می‌شوند. دولت برای جبران زحمات و افزایش حقوق خدمتگزاران مدرسه به جای رتبه بندی فوق‌العاده ویژه در نظر گرفته است.
اما شهروندخبرنگار ما از عدم اجرای این قانون و حقوق بسیار پایین این قشر خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار‌ها
با سلام، حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش (سرایداران و خدمتگزاران شاغل در مدارس دولتی سراسر کشور که امین اموال بیت المال در مدارس هستند) بسیار پایین است. چرا رتبه بندی و فوق‌العاده ویژه شامل سرایداران مدارس کشور نمی‌شود و چرا برای افزایش حقوق و مزایای این عزیزان هیچوقت راهکار قانونی وجود ندارد؟ مشخص نیست ما نیرو‌های سرایدار و خدمتگزار شاغل در مدارس کشور کارگر هستیم یا کارمند؟ ازهیچ مزایایی که برای کارمندان و یا کارگران کشور اعلام میشود برخوردار نیستیم. طبق بند ۹ قانون مدیریت خدمات کشوری که قانونگذاران کشور آن را تأیید و تصویب کرده اند باید ماهیانه بخاطر کاری که در ساعات غیر موظف انجام می‌دهیم ۱۷۶ ساعت اضافه کار که قبلاً به ما پرداخت می‌شد، پرداخت کنند، ولی متأسفانه حاضر به اجرای آن نیستند. در این شرایط بحرانی و تورم امرار معاش برای ما با حقوق بسیار کم بسیار سخت است.


سلام لطفا در مورد حقوق سریدار خدمتگزار نیرو‌های آموزش و پرورش هم بپرسید با این حقوق کم چیکار کنیم بعد از این همه بحث و مجادله فقط معلم مگر ما در این تورم زندگی نمی‌کنیم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عزیزشهبازی سرایدار
۲۲:۲۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
بااین حقوق کم چرا سرایداران مدارس به فراموشی سپرده شده
زحمتی که سرایداران دارند هیچ ارگانی ندارند به معلمان رتبه بندی و حقوق اضافه میکنند ولی بیچاره سرایدار .چه گناهی کرده که پیش خانواده اش همیشه شرمنده هست لطفا ریس روسای محترم به این مسله رسیدکی کنید
آخرین اخبار